Strategische teksten

In tien stappen naar een wervende website

De intake:

  1. We hebben een vrijblijvend intakegesprek over uw bedrijf, doelen en wensen
  2. U krijgt via de mail een samenvatting van dit gesprek. Hierin staat weergegeven, wat u met uw investering wilt bereiken. Dit kost u niets.

    Het plan:
  3. Geeft u akkoord, dan stel ik een plan van aanpak op. Deze krijgt u binnen 2 weken via de mail. U heeft met dit document de sleutel tot een effectieve en eenvoudig te beheren website in handen*
    *Neemt u alleen het plan af, maar belegt u de uitvoering bij anderen, dan reken ik een fix price van € 200

  4. Bij dit plan zit een offerte. U hebt meteen inzichtelijk wat uitvoering van het plan bij mij kost.

    De uitvoering:
  5. Wilt u dat ik het plan uitvoer, dan stellen we een opleverdatum vast.
  6. Ik krijg van u de nodige informatie over uw producten en diensten (bijvoorbeeld technische beschrijvingen).
  7. Tijdens de uitvoering bent u bereikbaar voor aanvullende vragen over uw producten of diensten.
  8. Ik houd u op de hoogte van de voortgang.

    De oplevering:
  9. U hoort van mij wanneer de nieuwe website ‘live’ kan gaan.
  10. Na de oplevering krijgt u van mij een beheerdocument, met wachtwoorden, (schrijf)tips, beheertrucs en uitbreidingsadviezen, zodat u lang kunt blijven profiteren van uw website.
Hoe verkoop je..jezelf?
Ohja, ik geloof dat ik alles KAN verkopen, al schrijvende. Al het mooie, verleidelijke, overtuigende, sterke weet ik wel te ontdekken in een product of project. En al die geheime krachtige ingredienten geef ik langzaam, één voor één prijs aan de lezer. Totally hooked, dat is het effect dat ik wil bereiken. Dat doe ik niet voor ieder project. Als ik niet achter de doelstellingen sta of als ik zelf niet overtuigd ben van de resultaten of effect... Lees meer »»